2020. április 19., vasárnap

Sorozat Ajánló

Sziasztok!

Tekintve, hogy milyen esős idő van, ma sorozatokat hoztam nektek, amiket én végig néztem illetve elkezdtem nézni és tetszettek. Van köztük vígjáték illetve fantasy is. Remélem tetszeni fog nektek valamelyik!
Minden sorozathoz képet is teszek, amik leírásában találsz egy linket a sorozat nézéséhez.


Vámpírnaplók
1. Vámpírnaplók
Tudom, tudom már "lejárt lemez" és néhányotoknak a könyökén jön ki. De az egyik legjobb sorozat, ha szeretek a vámpíros romantikus történeteket. Habár a sorozat utolsó két évadja nem sikerült olyan jóra, mint az előtte lévők, de azért tökéletes. És ha végig nézed a sorozatot, az utolsó résznél garantált a sírás. 
Életem sorozata, így hát csak ajánlani tudom.



Odaát
2. Odaát
Ismét egy fantasy sorozatot mutatnék nektek, ami talán nem is annyira ismeretlen. Bevallom őszintén, nem sok részt láttam még belőle, így hát az önkéntes karanténom ideje alatt ez még vár rám. De amit eddig láttam belőle, elnyerte a tetszésem. Így hát ha te is szeretek a természetfeletti, kissé horrorisztikus történeteket, akkor ezt is szeretni fogjátok.




Jóbarátok
3. Jóbarátok
Természetesen a listán itt van egy klasszikus is. Nincs a világon olyan ember, aki ne ismerné ezt a sorozatot. Az összes részt láttam már, de ha megy a tv-ben, mindig nézem. Sokszor megtudja nevettetni az embert ez a sorozat, de egyaránt megsiratni is. A szereplők csipkelődései és poénjai kiválóak, és ne felejtsük el, hogy akik játszanak színészek napjainkban is ugyanúgy űzik az ipart és még mindig jók.


4. The Originals - A sötétség kora
The Originals
Ha tetszett a Vámpírnaplók, akkor szinte kötelező ennek a sorozatnak a nézése. A Vámpírnaplók testvér sorozata, amiben az előbbi egyik szereplőjének az életét mutatják és a családjáét. Klaus - az említett szereplő - gonosz, de annál érzékenyebb oldalát ismerhetjük meg.
Bevallom ezt a sorozatot is csak nemrégiben kezdtem el nézni, de eddig teljes mértékben elnyerte a tetszésem.



5.Isten belájkolt
Isten belájkolt
Pár hónapja, hogy a tv-ben láttam, hogy reklámozták ezt a sorozatot. Már akkor tetszett és gondoltam megnézem. De persze ez elmaradt, így sokkal később kezdtem neki, hogy a neten megnézzem. Sikerült kellemesen csalódnom benne. Az első évadot néztem meg eddig (összesen 2 évados), de egyszerűen imádtam. Sok élet igazságot mondanak benne, de nem fülberágóan. És az is jó benne, hogy megmutatja, ha csak egy kicsit is jobban odafigyelnénk egymás életére - jó indulattal -, akkor mennyit tudnánk segíteni a másikon.


6.Született szinglik
Született Szinglik
Amire mostanság még nagyon rá vagyok kattanva az, ez a sorozat. Hasonló a Jóbarátokhoz, de egy modernebb változata. Méghozzá annyira hasonló, hogy az egyik főszereplő itt is Courteney Cox. Egy vicces és teljesen különböző személyiségű baráti társaság minden napjait figyelhetjük meg.




7.True Blood
True Blood
Nos, ezt a sorozatot nem is tudnám hogyan jellemezni. Fantasy ez is, többnyire a vámpírok kapnak szerepet, de teljesen más mint az előző kettő vámpíros sorozat. Teljes mértékben illik rá az a jellemzés, hogy elvont. A vámpírokat egészen más megközelítésből mutatja be. És bár én csak az első kettő évadot voltam képes megnézni belőle, ajánlani tudom azoknak, akik nem szeretik igazán a tipikus szerelmes-vámpíros történeteket.


8. iZombie
iZombie
Ezzel a sorozattal sem jutottam sokáig, csupán a harmadik évadig, de megtetszett. Holott alapjáraton nem szeretem a zombis filmeket, sorozatokat, ezt az egyet mégis. A poénok ebben a sorozatban sem elkerülhetőek, ahogyan az érzelgősség sem. Ez is másképpen közelíti meg a dolgokat csakhogy ez a zombikat. Nem, nem azzal az elvont stílussal, mint a True Blood, de ez is más. Ha szereted a krimi, a fantasy és a vígjáték egyvelegét, mindenképpen neked való!


9. Legacies - A sötétség öröksége
Legacies - A sötétség öröksége
Mint már rájöhettetek igazán kedvelem a CW sorozatokat. Ez a sorozat is egy ilyen továbbá ez is a Vámpírnaplók egy testvérsorozata. Hogy ezt a sorozatot igazán kedveld előtte látnod kell a másik kettőt. Ebből a sorozatból sem láttam sokat, ugyanis amiért nem néztem még végig a The originals-t így nem akartam még ebbe nagyon belefolyni. Csupán annyit tudok, hogy sok olyan szereplő van benne, akik az előző kettő sorozatban is benne voltak, mint főszereplők.



Castle
10. Castle
Valószínű, hogy sokan ezt a sorozatot is ismerik már, hiszen ez is szinte már klasszikus. De én még is beleteszem a listába ugyanis hasonlóképpen vagyok vele, mint a Jóbarátokkal. Bármikor szívesen nézem ha megy a tv-be és szeretem. Ha szereted legalább egy minimálisan is a krimit és a jó vicceket, akkor bizony muszáj elkezdened ezt a sorozatot.



Jó sorozatozást!
Love, Lucy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates