2020. március 22., vasárnap

55 kérdés tag

Sziasztok!

Így elsőre csak valami lazább dologgal jöttem. Régebben sok ilyen bejegyzést láttam, de most szinte alig találtam. Vagy "kiöregedtem" vagy csak nem jártam szerencsével. Igyekeztem nem túl mélyre szántót keresni, hiszen elsőre teljesen jók az alap információk.
Ígérem a következő bejegyzésben már számotokra kedvezőt hozok.

1. Van testvéred?
- Igen, 3 is van. 2 bátyám és egy nővérem.

2.Szerelmes vagy?
- Nem.

3.Tetszik most valaki?
- Igen.

4.Kapcsolatban vagy?
- Mondjuk úgy, hogy alakulóban van.

5. Boldog vagy?
- Momentán igen. Fogjuk rá.

6.Csalódtál már valakiben?
- Persze, mint a legtöbb ember.

7.Kedvenc színed?
- A kék és a fekete.

8.Milyen zenét hallgattál utoljára?
- Most is zenét hallgatok, Lauv - Modern Loneliness. Igazából csak azt hallgatom ami a Spotify-on jön sorba.

9.Mi a kedvenc gyümölcsöd?
- A kivi.

10.Elégedett vagy magaddal?
- Ez igazán változó. De most pont nem ugyanis ma megmértem hány kiló vagyok és hát nem tetszett.

11.Kedvenc helyed?
- Hmm, ahol nem jártam még de nagyon szeretnék az Palermo és Anglia. Ahol jártam is már az egy vízpart, a híd alatt. Lepukkant az egész, de több emlékem is fűződik hozzá.

12.Van piercinged vagy tetoválásod?
- Nincs.

13. Tél vagy nyár?
- Tél.

14. Tavasz vagy ősz?
- Tavasz.

15.Van olyan ember akit utálsz?
- Tyű, most kezdjem el sorolni? Igen, van egy pár.

16.Milyen színű a szemed?
- Kék. Alkalmanként inkább zöldes.

17.Mi a hobbid?
- Írás.

18. Mi a kedvenc meséd?
- A hercegnő és a béka

19. Dohányzol?
- Igen.

20. Milyen színű a hajad?
- Eredetileg barna, egyébként évek óta hidrogén szőke.

21.Mikor van a szülinapod?
- Június 3.

22. Melyik a kedvenc csokid?
- Az After Eight.

23. Van házi állatod?
- Igen, egy kutyám és egy macskám.

24.Kedvenc film?
- Holiday, Harry Potter összes része és még sorolhatnám.

25.Féltékeny típus vagy?
- Nem igazán.

26.Haragtartó vagy?
- Nem, határozottan nem.

27. A saját hajszíned mellett tetszik még a...
- A fekete, ami tudom, hogy nekem nem állna jól.

28.Milyen színű telefonod van?
- Halvány barack színű.

29.Kedvenc mesehősöd neve? 
- Dér Jankó, Az öt legendából

30.Babonás vagy?
- Nem, egyáltalán nem.

31. Mi jellemez téged a legjobban?
- Szeleburdiság

32.Mi a kedvenc tantárgyad?
- Az irodalom és a művészet.

33.Szereted az ékszereket?
- Persze. De általában mindig van egy állandó. Pl egy karkötőt már 5 éve hordok. A nyakláncaim kb fél évente cserélődnek.

34.Tettél már olyat mérgedben, amit később megbántál?
- Ohh igen, nem is egy dolgot már.

35.Hogy hívják a macskádat?
- Akár hiszitek, akár nem, de Macska. Szegénykémnek nincs neve.

36.Milyen filmet néztél utoljára?
- Az Anyád napját.

37.Ki a sztár ideálod?
- Tyler Hoechlin

38.Mit nézel meg először egy fiúban?
- A szemét, cipőjét és kezeit. Ha az utóbbi kettőt tisztán és szépen tartja az már egy nagyon jó jel.

39.Mitől félsz?
- Hogy egyszer úgy halok meg, hogy előtte összevesztem egy szerettemmel.

40.Laza vagy elegáns vagy?
- A kettő keveréke leginkább.

41.Hány óra van most?
- 0:38, ami azt jelenti, hogy aludnom kéne a holnapi óráim miatt.

42.Mi a kedvenc könyved?
- Kristin Harmel - A felejtés édes íze.

43.Voltál már szerelmes?
- Igen, eddig úgy igazán összesen kétszer.

44.Kedvenc fiú neved?
- Roland, Kristóf

45.Kedvenc lány neved?
- Alexandra, Adina, Kinga

46.Milyen embereket ítélsz el?
- A homofóbokat.

47.Szereted a horror filmeket?
- Igen, csak aztán mindig félek.

48.Ért már olyan tragédia, amit sosem felejtesz el?
- Igen.

49.Jó tanuló vagy?
- Igyekszem az lenni.

50.Minden nap iszol kávét?
- Nem.

51.Mi leszel ha nagy leszel?
- Ápolónő

52.Szoktál sminkelni?
- Természetesen.

53.Ha tehetnéd melyik korban élnél?
- Szerintem mindegyikben egy kicsit. Konkrétan az 1800-as években a nagy ruhák és az akkori illem miatt. Majd az 1900-as években a ruha illetve haj stílus miatt.

54. Jársz vagy jártál valamilyen táncra?
- Igen, társas táncra, majd modern táncra.

55.Rúzs vagy szájfény?
- Határozottan rúzs.


Ha gondoljátok ti is válaszoljátok meg a kérdéseket itt kommentben.

Love, Lucy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates