2020. március 21., szombat

Kezdés - avagy miért is vagyok itt

Sziasztok!

Kezdésnek csupán elmondanám nektek, hogy miért is vagyok itt. A "Rólam" menü pontban olvashattátok már, hogy számomra ez a blog írási stílus egy igazán új dolog. Évek óta írok, de eddig csak regényeket és novellákat. Sosem írtam ilyen blogot, csak szerettem volna. De mivel mindig úgy gondoltam, hogy nem lenne időm rá ezért sose kezdtem bele. Nos, most épp itt az ideje. Hiszen időm szinte mint a tenger.

Középiskola utolsó előtti évét csinálom így tanulni való van bőven, de így, hogy iskolába nem kell járnunk több az időm. Nyilván ti is hallottátok mi is söpör végig most a világon. A Korona vírusról megoszlók a vélemények, de a legtöbben tartanak tőle - okkal. Mindenkit arra kértek, hogy maradjunk itthon amit a családom és én is betartunk. Ez az oka amiért most itt vagyok és létrehoztam ezt a blogot. Már minden létező dolgot megcsináltam a házban amit csak tudtam így hát jött az, hogy elkezdjek blogolni.

A vírussal kapcsolatban nem mondanék nektek sokat, hiszen a csapból is ez folyik és szeretném a saját és a ti gondolataitokat is elterelni erről. Éppen ezért gondoltam, hogy első sorban olyan dolgokat hozok nektek ami érdekelhet benneteket. Gondoltam olyan bejegyzésekre amik régi rejtélyeket boncolgat, hiszen olyan akad bőven és engem ezek mindig is érdekeltek. Persze, hogy ne legyen túl elvont és unalmas ez az oldal hoznék nektek recepteket. Igyekszem majd olyanokat, amik egyszerűek, olcsók (hiszen most nem ártanak az ilyenek) és mégis finomak. Ajánlásokat is hozni fogok nektek, amikben filmeket, zenéket, sorozatokat esetleg még sminkeket fogok ajánlani. Viszont ezzel kapcsolatban bármit kérhettek ti is, ami csak eszetekbe jut. Hogy egy kicsit jobban megismerjétek ki is írja ezeket, ezért tag-eket is hozni fogok, amiket ti is megválaszolhattok kommentbe. Az írónak is épp úgy ismernie kell az olvasóit, mint az olvasónak az írót! Na meg persze szeretem az ilyesmiket. Hogy továbbra se legyen unalmas divattal kapcsolatos dolgokat is hozni fogok nektek. Alkalomhoz illetve évszakokhoz illő outfiteket és mivel nekem mindig nehéz eldönteni milyen legyen a körmöm ezért körmös ötleteket is hozok. Továbbá diy ötleteket. Szeretem magam csinálni a dolgokat, ajándékokat és hát mint mondtam most a legtöbb embernek sok szabad ideje van ezért csak ösztönözni tudok mindenkit erre.

Most csak ennyi voltam. Még azt szeretném kérni tőletek, hogy vigyázzatok magatokra, a családotokra, szeretteitekre. Maradjatok otthon és foglaljátok le magatokat, hisz oly sok dolog van az életben aminek most neki kezdhettek. Segítsétek az egészségügyi dolgozókat ennyivel, hogy ne szakadjon minden a nyakukba hirtelen. Hiszen számunkra most ők a hősök és megmentőink!

Love, Lucy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates