2020. május 10., vasárnap

Karantén TAG | 2020



Sziasztok!

Nem igazán szoktam nézni a karanténról szóló bejegyzéseket, mert számomra nem túl szimpatikusak. Azonban ezen megakadt a szemem és nagyon megtetszett, ezért is gondoltam, hogy megcsinálom én is. A bejegyzést "Zsuzsiii's Life Style" blogján olvashatjátok, akinek egyébként még sok-sok érdekes bejegyzése van, ajánlom őket figyelmetekbe!

Nos, jöjjenek is a kérdések.
- Tanultál meg valamit a karantén idő alatt?
- Kedvenc karantén zenéd?
- Kedvenc karantén ételed?
- Kedvenc karantén italod?
- Hány sorozatot és filmet néztél meg, melyik volt a kedvenced?
- Kedvenc tevékenységed karantén alatt?
- Süt-, főztél valami újat? Mi volt az, csatolj képet!
- Kedvenc otthoni outfited? Csatolj képet!
- Csináltál, fejeztél be olyan dolgot amit régóta nem volt időd?
- Mit csinálnál másképp karantén után?
+ Történt valami vicces dolog veled ez az idő alatt?

Az én válaszaim:
- Tanultál meg valamit a karantén idő alatt?
Megtanultam rendszerezni a teendőimet. Nekem a való életben nem igazán ment, hogy rendszeresen felírjam mik is a tanulni valóim vagy teendőim. Megvoltak a szép kis noteszeim, de sose tudtam rendszeresen írni. Most viszont, hogy a leckéket, beadandókat időbe megcsináljam kénytelen vagyok felírni mindig.
 - Kedvenc karantén zenéd?
Nincs kimondottan kedvencem. Spotify-on hallgatok találomra. 
 - Kedvenc karantén ételed?
Abból sincs kedvenc. Habár a pizzát hetek óta kívánom, de azt mindig a barátnőimmel ettem egy-egy találka alatt. 
 - Kedvenc karantén italod?
Egyértelműen a kávé. Hetekkel ezelőttig csak akkor ittam kávét, ha nagyon muszáj volt, émelyegtem tőle. Most viszont reggel és délután is iszok. Függő lettem. 
 - Hány sorozatot és filmet néztél meg, melyik volt a kedvenced? 
Az első 3 hétbe sok sorozatba belekezdtem, amik nagy részét megtalálhatjátok az előző bejegyezésembe. Viszont jó ideje próbálok csak annyit nézni, amennyit amúgy is néztem. Filmet pedig nem néztem meg azóta.

- Kedvenc tevékenységed karantén alatt?
Hmm. Leginkább a barátnőmmel való telefonálás. Több órákat tudunk telefonálni, miközben mind a ketten csináljuk a saját kis dolgunkat. 
 - Süt-, főztél valami újat? Mi volt az, csatolj képet!
Igen, sütöttem pudingos-tejfölös szeletet, amiről képet sajnos nem csináltam. Nagy sikert aratott a családba.
 - Kedvenc otthoni outfited? Csatolj képet!
Őszintén szólva nincs. Én valamiért fordított ember vagyok, miszerint annyira nem preferálom az otthoni öltözéket és jobb szeretek utcai ruhába lenni. Ezért is viselem ezt nehezen, hogy minden létező melegítő felsőm és alsóm volt már rajtam és egész nap ezekbe is kell lennem.
 - Csináltál, fejeztél be olyan dolgot amit régóta nem volt időd?
Igen, illetve még mindig csinálom. Elkezdtem edzeni, amire mindig is nehezen tudtam rávenni magam, de mostanság annyi felesleges energia van bennem, hogy muszáj. Plusz már rám is fért. 
 - Mit csinálnál másképp karantén után? 
Mindenképpen azt, hogy nem lenne olyan, hogy több ideig itthon lennék. Persze ezzel nem azt mondom, hogy a családom le lenne ejtve, hanem velük együtt mennék majd minden felé. 
 + Történt valami vicces dolog veled ez az idő alatt?
Annyit segítek itthon, hogy anyukámnak jóformán már nincs is dolga csak a főzés és elkezdett Dobbynak hívni. Ez a mi kis családunk vicce.

Love, Lucy

1 megjegyzés:

  1. Juj nagyon szuper lett.^^ Örülök, hogy tetszett és kitöltötted. További sok sikert kívánok neked és várom az újabb érdekes bejegyzéseidet. Puszi,Zsuzsiii♥

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates